Pod koniec listopada zakończyła się III edycja konkursu dla przedsiębiorców z obszaru Śródmieścia na "Lokalny Produkt". Wygraną propozycją okazała się propozycja nr 4 Makijaż artystyczny zaproponowany przez "Fruzia Studio Urody" Natalii Zielińskiej. Studio Znajduje się przy ulicy Piekarskiej 15. Dziś zastępcy prezydenta, Monika Jabłońska oraz Jarosław Zdanowski przekazali nagrodę Natalii Zielińskiej.
"Dziś oficjalne rozstrzygnięcie III edycji konkursu "Lokalny Produkt", którego ideą jest wspieranie i promocja lokalnych przedsiębiorców działających w obszarze Śródmieścia. Ocenie i wyborowi podlegał produkt, usługa, który wyróżnia się oryginalnością, ciekawym podejściem, nowatorstwem, ale też takim nawiązaniem do kultury i tradycji naszego miasta. Dzisiaj w wyniku głosowania mieszkańców naszego miasta, które odbyło się między trzecim a siedemnastym listopada, wśród pięciu produktów, które zostały zgłoszone do konkursu został wybrany przez mieszkańców makijaż artystyczny w wykonaniu Studia Urody Natalia Zielińska. Dlatego dziś spotykamy się w tym miejscu i pragniemy serdecznie pogratulować i wręczyć certyfikat "Lokalny Produkt". Oby rozsławiał pani działalność, ale również to miejsce." - powiedziała Monika Jabłońska
Kilka słów o inspiracji dla swojego produktu powiedziała Natalia Zielińska.
"Mamy piękne bulwary, most, inspirowałam się też fajansem, barwami naszego regionu. Myślę, że to coś innego niż pozostałe produkty, bo nie oszukujmy się, Włocławek nie rozwija w tym kierunku. Jeżdżę po Polsce, szkolę się i widzę zmiany u wizażystek oraz stylistek i chciałabym, żeby Włocławek też się tak rozwijał. Mamy fajne możliwości, ale ich nie wykorzystujemy. Chcę iść do przodu i pokazać, że można fajnie się malować i dobrze to wszystko połączyć." - powiedziała Natalia Zielińska
W Internecie pojawiły się kontrowersje dotyczące wyboru makijażu artystycznego na "Lokalny Produkt". Z informacji na stronie Urzędu Miasta wynika, że oddano 1306 głosów. Produkt Natalii Zielińskiej uzyskał 238 głosów. Jakub Lisiecki związany z włocławską Konfederacją, policzył, że na pozostałe cztery propozycje oddano 1068 głosów. Wynika z tego, że każda z nich otrzymała 267 głosów. O sprawę zapytaliśmy zastępcę prezydenta Monikę Jabłońską.
"Wiemy, że były [w poprzednich edycjach przyp. red.] dyskusje dotyczące głosów, więc przyjrzeliśmy się tej platformie, która obsługuje licznie głosów. Uszczelniliśmy ją w sten sposób, że ktoś kto wysyła z maila swój głos, dostaje zwrotnego maila, żeby potwierdzić poprzez kliknięcie w link, że ten głos został oddany. Natomiast były takie sytuacje, że ktoś uruchamiał program, który wysyłał większą liczbę maili. Po weryfikacji została przekazana nieprecyzyjna informacja i trzeba ją sprostować, bo po odjęciu tzw. nielegalnych maili wszystko jest w porządku. Ta liczba 1306 jest zawyżona." - powiedziała Monika Jabłońska
Kolejną informację otrzymaliśmy przed chwilą z Urzędu Miasta. Padają konkretne liczby. 809 głosów spośród 1306 było nieważnych.
"Na makijaż artystyczny - Fruzia Studio Urody Pani Natalii Zielińskiej (zwycięska propozycja-Lokalny Produkt 2023) łącznie oddano 238 ważnych głosów. Na Fajansowy flower box z pracowni florystycznej Styll – 130 ważnych głosów. Na doniczki betonowe z fajansową wstążką – 65 ważnych głosów. Na prażuchę po kujawsku – 47 ważnych głosów. Na projekt Włocławska kraina pszczela z Krainy Pszczelej – 17 ważnych głosów. Spośród łącznie oddanych 1 306 głosów (tzn. z kliknięciem w link weryfikacyjny), 47 głosów oddano wykorzystując ten sam adres e-mail więcej niż jeden raz. Zanotowano również znaczące wykorzystanie tzw. 10-minutowych adresów e-mail, służących do tymczasowego założenia konta e-mail w celu rejestracji na portalach i/lub kliknięciu w linki weryfikacyjne. Ponieważ system każdorazowo weryfikował głosy oddane w powyższy sposób, zostały one uznane za nieważne. Łącznie oddano 809 nieważnych głosów."
Nagroda wynosi 29 500 zł.
Napisz komentarz
Komentarze