Markowy Lokal Śródmieścia to projekt koordynowany przez Wydział Rewitalizacji Urzędu Miasta Włocławek na mocy Zarządzenia nr 367/2019 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 28 sierpnia 2019 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu konkursu Markowy Lokal Śródmieścia, realizowanego w związku z Gminnym Programem Rewitalizacji Miasta Włocławek na lata 2018-2028. Celem konkursu na najlepszą jakościowo usługę lub produkt Śródmieścia, jest wsparcie w prowadzeniu i promocja działalności gospodarczej lokalnych przedsiębiorców. Zgodnie z regulaminem konkursu, wybrany w drodze głosowania mieszkańców przedsiębiorca otrzymuje tytuł Markowego Lokalu Śródmieścia z oznaczeniem na witrynie oraz pakiet usług promocyjnych.
W pierwszej edycji konkursu wygrała kawiarnia "Miodnia". W kolejnych najlepsze okazały się: Restauracja Placek Wolności, Sklep Włóczki, Butik Venus, Fleur Boutique, Pracownia Metamorfozy Mebli Tymomania.
Do kolejnej edycji rywalizacji o tytuł Markowego Lokalu Śródmieścia stanęło sześć podmiotów: Kawiarnia Miodnia Alicja Pszczolińska, Pracownia Artystyczna IMPRO-ART Katarzyna Kwiatkowska, Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ,,Iwona” Iwona Gajewska, Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „IQ” Iga Warczygłowska, Sklep warzywny i garmaż tradycyjny Jacek Przedpełski, Wabi-Sabi Dorota Samulska.
Dziś odbyła się konferencja prasowa poświęcona rozstrzygnięciu rywalizacji.
"Jak co roku od 2019 mamy dużą satysfakcję i przyjemność wyróżniać funkcjonują w obszarze rewitalizowanym, które proces rewitalizowania najstarszej części naszego miasta wspierają codzienną aktywnością, działalnością i które przede wszystkim w oczach mieszkanek i mieszkańców Włocławka zasługują na wyróżnienie jakim jest Markowy Lokal Śródmieścia. Tu mamy niezwykłą przyjemność, bo drugi raz Sklep Włóczki jest wyróżniony. W tym roku mieszkanki i mieszkańcy naszego miasta za pośrednictwem platformy do konsultacji społecznych mogli wybrać lokal spośród lokali zgłoszonych i właśnie Sklep Włóczki to zaszczytne wyróżnienie wygrał. Ja osobiście bardzo się cieszę, bo będąc aktywnym mieszkańcem Włocławka miałem nieraz być w tym sklepie, ale też podziwiać wyjątkową aktywność sklepu w przestrzeni publicznej." - powiedział Krzysztof Kukucki, Prezydent Włocławka
W tegorocznym plebiscycie oddano 730 głosów, z czego ważnych było 539. Na zwycięzcę oddano blisko 300 głosów. Właścicielka otrzymała voucher na usługi promocyjne w lokalnych mediach i certyfikat wraz z oznaczeniem na witrynie.
Napisz komentarz
Komentarze