Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko specjalisty do spraw obsługi systemów bazodanowych Policji i dowodów rzeczowych w Wydziale Kryminalnym (Zespół Statystyki Przestępczości)
Czas na złożenie dokumentów upływa w wigilię 24 grudnia br. Od kandydatów KMP wymaga wykształcenia średniego na poziomie ogólnym i co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w urzędach administracji publicznej lub pracy biurowej z użyciem narzędzi informatycznych, umiejętności organizacji pracy własnej i organizowania działań, interpretacji przepisów, komunikowania się, umiejętności obsługi komputera, posiadania obywatelstwa polskiego, korzystania z pełni praw publicznych oraz nieskazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Praca w siedzibie urzędu, okresowo praca w terenie, praca z komputerem, miejsce pracy umieszczone na piątym piętrze budynku KMP.
Wymagane dokumenty to:
-
CV i list motywacyjny
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
-
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 742)
-
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
-
Dokumenty należy złożyć do: 2019-12-24
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
wprowadzanie danych związanych z rejestracjami procesowymi postępowań sprawdzających i przygotowawczych z druków wypełnionych przez funkcjonariuszy,
-
monitorowanie poprawności wypełniania przez funkcjonariuszy formularzy KSIP, dotyczących prowadzonych czynności,
-
analizowanie i kontrola stanów dowodów rzeczowych,
-
zapewnienie prawidłowego i konserwacji dowodów rzeczowych zabezpieczonych do prowadzonych postępowań przygotowawczych,
-
przyjmowanie/wydawanie do/ze składnicy dowodów rzeczowych wraz z wykazami oraz dokumentowanie tych czynności w ERCDŚ,
-
rejestrowanie i prowadzenie bieżącego nadzoru nad przyjmowaniem na parking depozytowy dowodów rzeczowych w postaci pojazdów mechanicznych, części od pojazdów i innych wielkogabarytowych przedmiotów,
-
przesyłanie akt głównych postępowań sprawdzających i przygotowawczych do Prokuratury Rejonowej we Włocławku,
-
wykonywanie analiz i typowań oraz sprawdzeń na podstawie danych zgromadzonych w bazach: KSIP, ERCDŚ, SESPol oraz innych dostępnych źródłach,
-
prowadzenie weryfikacji zapisów w policyjnych bazach danych.
"Proszę zaznaczyć w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta, ze wskazaniem stanowiska, komórki organizacyjnej i numeru ogłoszenia. Oferty nadesłane po wyznaczonym terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. Przyjmujemy tylko kserokopie dokumentów. Nadesłanych ofert nie odsyłamy."- informuje KMP we Włocławku
Napisz komentarz
Komentarze