Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 20 maja 2024 12:42
Reklama

Sukces Twojego sklepu zależy od pozycji w Google. Sięgnij po pomoc fachowców i zdobądź ją!

Podziel się
Oceń

Sukces Twojego sklepu zależy od pozycji w Google. Sięgnij po pomoc fachowców i zdobądź ją!

Sukces Twojego sklepu zależy od pozycji w Google. Sięgnij po pomoc fachowców i zdobądź ją! Założenie sklepu internetowego nie jest trudne, biznes ten już od dawna nie należy jednak do łatwych. Każdego roku upada w naszym kraju nawet od ośmiu tysięcy takich podmiotów i tylko nielicznym udaje się przetrwać na rynku dłużej niż kilka lat, mimo że jest on wart kilkadziesiąt miliardów złotych. Coraz większym oczekiwaniom klientów towarzyszy wszak coraz liczniejsza konkurencja. Jak jej sprostać? Wystarczy zdać sobie sprawę, jaką drogę pokonuje typowy internauta zanim złoży zamówienie.

Wyścig o klienta to dziś wyścig o czołowe miejsca w Google

Ogromna rola, jaką zyskała wyszukiwarka, może nie być dla nas wszystkich oczywista, jako że z reguły spełnia ją ona jedynie przez krótką chwilę – i właśnie dlatego jest to naczelne zagadnienie, które musimy mieć na uwadze. Wyszukiwanie najczęściej kończy się otwarciem jednego wyniku – gdy okaże się odpowiadać oczekiwaniom internauty, ten nie powraca już do pozostałych. Jeśli stanie się inaczej, i tak z reguły nie jest on skory do zbyt długich poszukiwań – rzadko otwierana jest kolejna strona, a nie wszyscy przewijają nawet pierwszą do dołu. Zasada jest więc banalna – im wyżej na liście wyników organicznych się znajdziesz, tym więcej będziesz zarabiać.

Pozycjonowanie sklepów internetowych, tak jak i wszystkich innych witryn, nie jest jednak obecnie łatwym zadaniem.

Prowadząc działalność w sieci musimy stawić czoła niezwykle licznym rywalom – ich lokalizacja nie gra wszak roli. Osobnym wyzwaniem jest jednak sama wyszukiwarka. Już dawno skończyły się czasy, gdy Google pozostawało bierne wobec ingerowania w swoje wyniki. Jego algorytmy nie tylko oceniają dziś znacznie więcej aspektów, ale też pozostają nieubłagane wobec tych, którzy próbują wspiąć się na szczyt na skróty. Prace te stanowią więc dziś zadanie dla profesjonalnego zespołu SEM. Wykorzystaj umiejętności fachowców i stwórz ze swojej strony narzędzie, które przyniesie Ci sukces!

Pozycjonowanie sklepów internetowych wymaga stałego wsparcia

Zdobywanie dobrych pozycji w Google wymaga pewnej cierpliwości. Jak wskazuje doświadczenie specjalistów z firmy AFTERWEB, w przypadku trudnych słów kluczowych marsz ku pierwszej dziesiątce może trwać nawet rok. Nie znaczy to jednak, że nie można podebrać rywalom klientów znacznie wcześniej. Skutecznym na to sposobem jest równoczesne dobranie fraz tzw. długiego ogona, ściślej opisujących konkretne pozycje ze sklepowego asortymentu. Znacznie łatwiej się na nie wypozycjonować, jako że są stosowane przez mniej liczną grupę internautów. Jest to jednak grupa bardzo cenna, bo posiadająca bardziej sprecyzowane plany zakupowe, bardziej skora do dokonania zamówienia.
Musisz tylko do nich dotrzeć!
Najlepsze rezultaty daje jednak zdobycie ścisłej czołówki na ogólne frazy, o czym przekonał się każdy, kto doczekał tego momentu. A co dalej? Możemy być pewni, że konkurenci zrobią wszystko by je odzyskać, toteż nie możemy przerwać prac. Stałe wsparcie fachowców pozwoli nam ponadto nie martwić się ryzykiem błędów technicznymi i zmianami algorytmów Google. Przede wszystkim jednak otworzy przed nami perspektywę kolejnych sukcesów – skuteczna promocja, a więc korygowanie strategii i dobór nowych słów, musi wszak iść w ślad za wyzwaniami rynku, a co za tym idzie, nowościami w ofercie. Bądź o krok przed innymi!

Źródło: https://afterweb.pl/projektowanie-i-tworzenie-stron-www/

 


Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama