Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 30 czerwca 2025 10:50
Reklama
Reklama

Ratusz ogłosił konkurs na dyrektora Wydziału Polityki Społecznej i Zdrowia Publicznego

Podziel się
Oceń

Ratusz ogłosił konkurs na dyrektora Wydziału Polityki Społecznej i Zdrowia Publicznego

Autor: źródło: BIP Włocławek

Kilka dni temu informowaliśmy o tym, że Piotr Bielicki dyrektor Wydziału Polityki Społecznej i Zdrowia Publicznego (od 2016 roku) przestał pełnić swoją funkcję. W wypowiedzi dla Portalu Włocławek prezydent miasta Marek Wojtkowski potwierdził ten fakt i dodał, że umowa została rozwiązana za "porozumieniem stron". Dziś w Biuletynie Informacji Publicznej ogłoszono nabór na to stanowisko. Dokumenty jak czytamy można składać zarówno osobiście jak i drogą elektroniczną. Jakie wymagania stawiane są kandydatom? Oto co czytamy na stronie ratusza:

Reklama

a) wykształcenie wyższe magisterskie;
b) obywatelstwo polskie;
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
d) niekaralność / brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) nieposzlakowana opinia;
f) znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
g) co najmniej 5 - letni staż pracy.

W wymaganiach dodatkowych znalazły się następujące punkty:

a) co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem i jego doskonaleniem;
b) doświadczenie w zarządzaniu zmianą i budowaniu partnerskich relacji;
c) doświadczenie w zarządzaniu procesem – planowanie, koordynowanie, nadzór, przebudowa;
d) co najmniej dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu powierzonym budżetem;
e) wiedza i co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy i działaniu na rzecz organizacji pozarządowych z zakresu:
- socjalnej pomocy samotnym rodzicom, rodzinom wielodzietnym i zastępczym,
- profilaktyki zdrowotnej i opiekuńczej,
- zajęć oraz imprez integrujących rodziny,
- współpracy z ośrodkami pomocy rodzinie i pomocy społecznej,
- współpracy z organizacjami trzeciego sektora;
f) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, sumienność, zdyscyplinowanie, samodzielność, bezstronność, kreatywność, umiejętność kierowania zespołem, umiejętność planowania i organizowania pracy w zespole, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, postępowania zgodnie z etyką zawodową.

Na złożenie dokumentów aplikacyjnych kandydaci mają dwa tygodnie. Urząd Miasta czeka do nieprzekraczalnego terminu 27 grudnia 2018 roku.

Chętnych odsyłamy do BIP pod link: Ogłoszenie o naborze


Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama