Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 8 czerwca 2025 00:17
Reklama

Jak wygląda pozycjonowanie stron internetowych od kuchni? Przekonaj się, ile można zyskać dzięki SEO!

Podziel się
Oceń

Jak wygląda pozycjonowanie stron internetowych od kuchni? Przekonaj się, ile można zyskać dzięki SEO!

Współcześnie praktycznie każda firma jest aktywna w sieci, prowadząc profile w mediach społecznościowych oraz stronę www. Przedstawienie oferty, budowa świadomości marki, nawiązanie i podtrzymanie kontaktu z odbiorcami – to podstawowe funkcje, jakie ma zadanie spełnić taki serwis. Najpierw trzeba jednak upewnić się, że odbiorcy będą odwiedzać stronę internetową i zapoznawać się z zamieszczanymi treściami. Do tego potrzeba odpowiednio wysokich pozycji w wyszukiwarce Google – o tym, jak je osiągnąć, opowiadają eksperci z agencji ESEO.

Reklama

W cały kompleksowy proces zaangażowany jest zespół fachowców o różnych specjalnościach

Pozycjonowanie obejmuje szereg zróżnicowanych dziedzin – w firmach z branży SEO nad jedną domeną pracuje po kilka osób. Typowa „checklista” obejmuje między innymi audyt stanu witryny, analizę potencjału strony i działalności klienta pod kątem słów kluczowych z zapytań do wyszukiwarki, optymalizację kodu, content marketing czy link building. Wszystko po to, by w jak największym stopniu dostosować witrynę www pod kątem wytycznych jakościowych Google. Łączna liczba czynników rankingowych przekracza 200, poza tym algorytmy sterujące botami dostają mniejsze lub większe aktualizacje nawet po kilka razy dziennie. W pozycjonowaniu stron internetowych nie można polegać na raz poznanych metodach. Trzeba stale uzupełniać swoją wiedzę, śledzić nowinki z branżowych blogów i konfrontować je z tym, co opowiadają twórcy samej wyszukiwarki. Zdarza się tak, że rzeczy oficjalnie przedstawiane jako nieistotne dla kolejności wyników okazują się mieć realny, wręcz mierzalny wpływ na ranking.

Poprawa notowań w rankingach Google oznacza więcej odwiedzin unikalnych użytkowników

Celem pozycjonowanie jest nie tylko przepchnięcie strony internetowej na szczyt, ale też utrzymanie jej w TOP-ie przez jak najdłuższy czas. Z tego powodu praca nad witryną de facto nigdy się nie kończy, choć naturalnie nowe wpisy na firmowe blogi po pewnym czasie pojawiają się częściej, niż poprawki stricte techniczne. To cokolwiek żmudna i wymagająca cierpliwości robota, ale stawka jest warta świeczki. Jeśli wierzyć statystykom, to aż 95% wszystkich wejść z wyszukiwarki Google na domeny zewnętrzne dotyczy tych stron, które wyświetliły się na pierwszej stronie wyników organicznych. Awans do tego wąskiego grona może zwiększyć liczbę unikalnych użytkowników o kilkaset procent, co przełoży się także na przychody firmy. Wzrost zysków o 70-75% w ciągu niecałego roku od rozpoczęcia pozycjonowania to wynik, który w branży SEO zdarza się całkiem regularnie. Więcej ciekawych statystyk można znaleźć na stronie https://www.eseo.pl/pozycjonowanie-stron/ oraz w case studies, które agencje zajmujące się pozycjonowaniem często publikują na swoich blogach, by zademonstrować swoją skuteczność.


Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama