Outdoor marketing to jedna z najbardziej rozwiniętych gałęzi współczesnej reklamy. Nikogo więc nie może dziwić fakt, ze coraz więcej firm stawia na zewnętrzne nośniki promocyjne, kosztem wielu innych rozwiązań. Zastanawiasz się, jaki komponent da Ci zauważalną przewagę nad konkurencją? Jak projektować marketing outdoorowy, aby był maksymalnie skuteczny? Odpowiedź na takie oraz inne pytania znajdziesz w naszym krótkim poradniku. Przejdź do jego lektury i bądź o jeden krok przed najgroźniejszymi, branżowymi rywalami.
Zewnętrzna reklama generuje olbrzymi zasięg. Sprawdź, jak możesz go wykorzystać
Na samym początku warto podkreślić fakt, dlaczego w ogóle warto inwestować w zewnętrzny marketing. Promocja outdoorowa cieszy się w ostatnich latach niesłabnącą popularnością. Mowa tutaj przede wszystkim o nowoczesnych komponentach, do jakich należy choćby kaseton. Stanowi on doskonały sposób na zaprezentowanie logo przedsiębiorstwa przed rzeszą Klientów. Przecież kampanie zlokalizowane w najbardziej strategicznych punktach miasta mogą przyciągać setki, jak nie nawet tysiące par oczu osób potencjalnie zainteresowanych świadczoną przez Ciebie usługą. Dlaczego kaseton reklamowy? Można go umieścić dosłownie wszędzie! Na zewnątrz czy choćby wewnątrz budynków, a trwałość komponentów gwarantuje użytkowanie przez wiele lat. Oferta firmy Adsystem zawiera kaseton podświetlany, co tylko zwiększa jego funkcjonalność. Nowoczesna luminacja LED zapewnia najwyższy poziom widoczności w każdych warunkach. Niezależnie od tego, czy za oknem pada, świeci słońce lub panuje absolutny mrok. Na tle pozostałych narzędzi outdoor marketingu, kaseton prezentuje się naprawdę dobrze!
Zdradzamy tajemnice, jak powinien wyglądać doskonale zaprojektowany kaseton reklamowy
Dobry kaseton reklamowy powinien spełniać dwa czynniki: być skutecznym w swoim działaniu oraz przyciągać potencjalnych Klientów atrakcyjnym designem. Obie te rzeczy są uzależnione od siebie. Nikt przecież nie zwróci uwagi na nośnik marketingowy, który odrzuca swoim wyglądem. Aby wykorzystać maksymalny potencjał kasetonów, należy przestrzegać kilku niepisanych zasad. Pierwszą z nich jest minimalizm. Nie jest to reklama wielkoformatowa, więc nie możesz umieścić tam ogromnej ilości informacji. Taki zabieg uznawany jest za marketingowy strzał w kolano. Dziś króluje przejrzysta forma. Specjaliści szacują, że średni czas zainteresowania Klienta wynosi tylko pięć sekund. Jeżeli zmusisz odbiorcę do dłuższego wpatrywania się w Twój kaseton, szansa na to, że zostawi on u Ciebie swoją gotówkę drastycznie maleje. Najlepszym rozwiązaniem jest sięganie po własny logotyp, który dodatkowo może być wspierany przez chwytliwe hasło reklamowe. Nie bój się również wykorzystać barw od lat kojarzących się z Twoją firmą. Pamiętaj, że kaseton jest sposobem na budowanie świadomości marki. Traktuj go nie jako wydatek, a jako inwestycję!

Napisz komentarz
Komentarze