Netto zawarło porozumienie z Tesco o zakupie polskiej części biznesu w czerwcu 2020 r. Duńska firma Salling Group, właściciel sieci Netto 16 marca sfinalizowała transakcję. Czekano na ostateczną zgodę UOKiK. Proces zatwierdzania został zakończony i Netto może przejąć 301 sklepów i dwa centra dystrybucyjne objęte umową. Rebranding we Włocławku przejdzie sklep Tesco przy ul. Królewieckiej.
"Z wielką radością informujemy o zamknięciu transakcji zakupu Tesco Polska po pozytywnej decyzji UOKiK. To niezwykle ważny moment w ponad 25-letniej historii naszej firmy na krajowym rynku. W ciągu najbliższych 18 miesięcy rozpoczniemy transformację zakupionych przez nas sklepów Tesco. Wszystkie placówki, które przejdą transformację, będą funkcjonowały zgodnie z konceptem Netto 3.0. - Witamy na pokładzie nowe koleżanki i kolegów. Bardzo się cieszę, że już niedługo rozpocznie się nasza wspólna praca – mówi Janusz Stroka, prezes Netto."
Nowy koncept i nowy format został wdrożony już w ponad 160 sklepach Netto w Polsce. Wszystkie sklepy Tesco, które przejdą transformację, będą funkcjonowały zgodnie z konceptem Netto 3.0. Najważniejszym elementem nowego formatu jest udoskonalony, nowoczesny i estetyczny układ sklepu. Strefa ze świeżymi produktami, w szczególności dział warzyw i owoców, a także działy mięsny i dań gotowych zostały znacząco zmienione tak, aby zapewnić klientom większy wybór i lepszą ekspozycję produktów.
Sieć Tesco pożegnała się z klientami poniższym filmem. Marka brytyjskich sklepów całkowicie zniknie z Polski dopiero w 2022 r.
Napisz komentarz
Komentarze