Od początku kwietnia InPost wprowadza nową usługę – dostarczanie do Paczkomatów zakupów o wartości co najmniej 40 zł pochodzących ze sklepów internetowych. Wszystko we współpracy z IdoSell. Na razie około 6000 sprzedawców jest zainteresowanych darmową dostawą od 40 zł wartości koszyka. Jak wynika z doniesień, usługa nie jest wprowadzana próbnie, a bezterminowo. Stanowi to kolejny etap rozwoju InPost. Niedawno forma podpisała umowę na dostawy zakupów z Amazona na okres 5 lat. Rośnie tez liczba paczkomatów. Pod koniec 2019 r. było ich około 6000, natomiast w październiku 2020 r. już ponad 9000. Jak wynika z danych Polacy coraz chętniej korzystają z usług InPost, a przychody firmy rosną. Natępnym krokiem ma byc kupno francuskiego operatora logistycznego Mondial Relay.
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze
Aktualnie nie ma żadnych komentarzy. Bądź pierwszy, dodaj swój komentarz.
Napisz komentarz
Komentarze