Na stronie Biuletynu Informacji Publicznej w piątek pojawiło się ogłoszenie o naborze na stanowisko Dyrektora Wydziału Gospodarki Komunalnej. Na złożenie dokumentów chętni mają czas do 21 lutego.
Wśród wymagań koniecznych znajdują się:
a) wykształcenie wyższe;
b) obywatelstwo polskie;
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
d) niekaralność / brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) nieposzlakowana opinia;
f) co najmniej 5 – letni staż pracy.
Wśród wymagań dodatkowych:
a) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – mile widziane;
b) znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, przepisów ustawy Kodeks cywilny oraz przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce komunalnej, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych;
c) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, sumienność, zdyscyplinowanie, samodzielność, bezstronność, kreatywność, umiejętność kierowania zespołem, umiejętność planowania i organizowania pracy w zespole, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, postępowania zgodnie z etyką.
Dokumenty składać można w Urzędzie Miasta Włocławek – Wydziale Organizacyjno-Prawnym i Kadr, pokój nr 7 w budynku głównym osobiście, drogą pocztową lub elektronicznie. Wymagane dokumenty to m.in. list motywacyjny, cv, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz szereg własnoręcznie podpisanych oświadczeń.
Więcej informacji pod linkiem: http://www.bip.um.wlocl.pl/dyrektor-wydzialu-gospodarki-komunalnej/
Napisz komentarz
Komentarze