Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 14 grudnia 2025 08:28
Reklama
Reklama

Zanim zamówisz gablotę ogłoszeniową... czyli udana inwestycja w reklamę

Podziel się
Oceń

Zanim zamówisz gablotę ogłoszeniową... czyli udana inwestycja w reklamę

Autor: fot. nadesłane

Jedna gablota ogłoszeniowa może mieć wiele zastosowań, które wbrew pozorom wcale nie muszą sprowadzać się wyłącznie na prezentacji ogłoszeń. Takie treści są charakterystyczne dla tablic, montowanych na klatkach schodowych, przystankach autobusowych czy w urzędach. Gdy jednak gablota znajdzie się na ścianie budynku przed restauracją albo zostanie zawieszona bezpośrednio przed wejściem do salonu fryzjerskiego, jej funkcja będzie zupełnie inna. W tym wpisie piszemy więcej o przeznaczeniu gablot ogłoszeniowych zewnętrznych: praktycznych rozwiązaniach dla firm z różnych branż.

 

Kreatywny pomysł na prezentację oferty: wykorzystaj gablotę!

 

Jeśli przed głównym wejściem do Twojej firmy jest miejsce na ścianie, które możesz zagospodarować, koniecznie wykorzystaj taką możliwość! Niewiele bowiem potrzeba, żeby niewielkim kosztem zyskać dodatkową reklamę. Z rozwiązania, jakie mamy na myśli, korzysta coraz więcej przedsiębiorców. Decydują się na nie przede wszystkim właściciele lokali gastronomicznych, ale nie tylko oni. Również osoby prowadzące salony kosmetyczne, gabinety masażu albo studia tatuażu mają odwagę wyjść ze swoją ofertą do potencjalnych klientów.

 

Wewnątrz wykonanej na zamówienie gabloty, można umieścić atrakcyjne dla przechodniów treści. To prosty sposób na przedstawienie asortymentu bądź wachlarza usług szerokiemu gronu odbiorców. Jeśli gablota zostanie estetycznie wykonana, a umieszczone wewnątrz niej treści przyciągną uwagę kolorem lub grafikami, sukces gwarantowany. Bardzo często bywa tak, że osoby obawiają się wejść do lokalu i poprosić o ulotkę reklamową albo menu. Gdy takie informacje zostaną im zaserwowane w przystępnej i nienachalnej formie, chętnie się z nimi zapoznają. Czas, aby nowi klienci poznali również Twoją ofertę! Zanim jednak zgłosisz się do producenta i złożysz zamówienie na gablotę ogłoszeniową upewnij się, że wybierasz optymalne rozwiązanie. Na co zwrócić uwagę? Wyjaśniamy w dalszej części artykułu.

 

Staranne wykonanie i design, pasujący do elewacji budynku

 

Gablota informacyjna powinna być wykonana na zamówienie, perfekcyjnie dopasowana do miejsca, w którym zawiśnie. Jej kształt oraz kolorystyka będą miały wpływ na to, czy przechodnie zdecydują się zatrzymać i zobaczyć, co znajdą za witryną. Bardzo ważna okazuje się konstrukcja oraz rama witryny. Warto dopilnować, aby zostały one dopracowane w każdym szczególe. Przed zawarciem umowy na wykonanie gabloty ogłoszeniowej bądź innej witryny sprawdź, czy masz do czynienia z doświadczonym producentem. Możesz zgłosić się do firmy Omega System: https://omegasystem.pl/, która specjalizuje się w produkcji materiałów ekspozycyjnych od ponad 20 lat. Eksperci chętnie doradzą Ci w wyborze najlepszego rozwiązania, więc nie musisz zastanawiać się, czy postawić na szkło hartowane, a może akrylowe. Pamiętaj, że Twoja gablota może zostać wyposażona w dodatkowe akcesoria, np. oświetlenie LED. Dysponując takim systemem ekspozycyjnym, z pewnością pozyskasz duże ilości nowych klientów.

 

 


Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama