Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
sobota, 20 grudnia 2025 02:28
Reklama
Reklama

Ankieterzy z NFZ zadzwonią do pacjentów. Chodzi o monitorowanie jakości usług świadczonych w szpitalach

Podziel się
Oceń

Ankieterzy z NFZ zadzwonią do pacjentów. Chodzi o monitorowanie jakości usług świadczonych w szpitalach

Do osób, które opuszczą szpital mogą zadzwonić ankieterzy z Narodowego Funduszu Zdrowia. Będą pytać o warunki jakie jakie panowały w placówce medycznej, wyżywienie, czystość, czy komunikację z personelem. Ogółem pytań będzie dziewięć. Ankieterzy będą znali tylko płeć pacjenta, placówkę, w której się leczył oraz kiedy leczenie zakończył. Warto dodać, że nie będą oni prosić o żadne inne dane, takie imię, nazwisko, PESEL, czy przyczynę hospitalizacji. Warto o tym pamiętać, ponieważ z pewnością znajdą się osoby, które będą się próbowały podszyć pod ankieterów, by wyłudzić dane wrażliwe. W razie wątpliwości pacjenci mogą potwierdzić tożsamość ankietera w infolinii pod numerem 800 190 590. Zgromadzone dane mają pomóc w monitorowaniu jakości świadczeń przez dany szpital. Pierwsze tego typu telefony do pacjentów zostały wykonane wczoraj.


Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama