W budynkach Urzędu Miasta Włocławek zostanie wdrożony elektroniczny system rejestracji czasu pracy (RCP) pracowników ratusza – zostało rozstrzygnięte postępowanie ofertowe w tej sprawie. Zintegrowany system będzie działał w 4 budynkach Urzędu Miasta Włocławek, przy: Zielonym Rynku 11/13, ul. 3 Maja 22, ul. Kościuszki 12 i ul. Ogniowej 8/10.
Pracownikom zostanie wydanych 500 kart. System ma działać w oparciu o mechanizm odczytu kart zbliżeniowych. Czytniki kart mają mieć możliwość odczytu karty, breloka i smartfona oraz wpisania kodu. System umożliwi gromadzenie danych z czytników w zakresie rejestracji co najmniej:d
- daty i czasu (z dokładnością do sekundy) wystąpienia zdarzenia
- typu zdarzenia: początek pracy, wyjście lub powrót służbowe, wyjście lub powrót prywatne, koniec pracy
- odczytanego identyfikatora pracownika
Analizy zgromadzonych danych i rozliczania czasu pracy z uwzględnieniem:
- nadgodzin
- pracy w godzinach nocnych
- delegacji
- urlopów i zwolnień
- przerw płatnych i niepłatnych
- usprawiedliwionych przerw w czasie pracy (np. przerwa dla matki karmiącej) orazskróconego czasu pracy dot. osób niepełnosprawnych
Wykonawcą wyłonionym w postępowaniu jest Samba AnaCom Podgórski s.k., ul. Polna 101, 87-800 Włocławek, za kwotę: 49 594,00 zł netto (61 000,62 zł brutto). Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia w pełnym zakresie do dnia 27 grudnia 2022 r.

Napisz komentarz
Komentarze