Za nami już piąta edycja konkursu "Markowy lokal Śródmieścia". Skierowany jest do przedsiębiorców z obszaru rewitalizacji. Nagrodą jest tytuł "Markowego Lokalu Śródmieścia 2023" wraz z oznaczeniem na witrynie oraz voucher o wartości 5000 zł na pakiet usług promocyjnych w mediach.
Głównym celem konkursu jest podniesienie poziomu gospodarczego obszaru rewitalizacji oraz wsparcie przedsiębiorców i promocja ich działalności gospodarczej poprzez wybór najlepszej jakościowo usługi lub produktu. Chodzi o wskazanie usług lub produktów oferowanych przez podmioty funkcjonujące w obszarze rewitalizacji, charakteryzujących się np. dużym potencjałem, szczególną ofertą usługową lub handlową, wysokiej klasy produktami, wyróżniającym się poziomem obsługi klienta.
"Miło nam dziś zaprezentować wyniki głosowania, bo Markowe lokale Śródmieścia są wybierane przez mieszkańców naszego miasta. To uspołecznienie powoduje, że rzeczywiście te lokale są najlepsze, cieszą się swoją klientelą, mają uznaną markę, a my chcemy wspierać te przedsięwzięcia, które cieszą się największym zainteresowaniem naszym mieszkańców. Pani Karolina Jaroszewska wygrała tegoroczną edycję, dlatego chcemy nagrodzić Fleur Boutique Fashion & Style." - powiedział Marek Wojtkowski, prezydent Włocławka
Fleur Boutique Fashion & Style oferuje odzież kobiecą i dziecięcą. Jak powiedziała właścicielka, rozważa jednak poszerzenie asortymentu o odzież męską. W poprzednich edycjach konkursu wygrływały: kawiarnia Miodnia, Placek Wolności, sklep Włóczki i butik Venus.



























Napisz komentarz
Komentarze