Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 25 kwietnia 2024 07:57
Reklama

Urząd Miasta poszukuje kandydatów na dyrektora...

Podziel się
Oceń

Urząd Miasta poszukuje kandydatów na dyrektora...

Urząd Miasta Włocławek ogłosił nabór na stanowisko Dyrektora Wydziału Audytu i Kontroli. Dokumenty aplikacyjne można składać jeszcze przez 5 dni, do 20 stycznia 2020 roku. Kandydat na to urzędnicze stanowisku musi posiadać wyższe wykształcenie magisterskie, polskie obywatelstwo, pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych. Kandydat musi legitymować się nieposzlakowaną opinią, być osoba nie karaną za przestępstwo umyślne, posiadać wiedzę z zakresu administracji samorządowej oraz doświadczenie zawodowe z co najmniej 5 letnim stażem pracy. Stanowisko dyrektora będzie podlegać bezpośrednio Prezydentowi Miasta Włocławek.

Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Włocławek do zadań Wydziału Audytu i Kontroli należy między innymi: koordynowanie zadań w zakresie kontroli zarządczej w Urzędzie, opracowywanie planów i zakresów kontroli w Urzędzie i miejskich jednostkach organizacyjnych oraz przeprowadzanie kontroli planowych i doraźnych, a także analiza i weryfikacja wykonania zaleceń pokontrolnych. Opracowywanie na podstawie wyników przeprowadzonych kontroli, informacji o gospodarce finansowej Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych dla potrzeb organów Miasta czy opracowywanie projektów zawiadomień organów ścigania o przestępstwach ujawnionych w toku kontroli. Osoba aplikująca na stanowisko dyrektora Wydziału musi charakteryzować się dokładnością, radzeniem sobie w sytuacjach konfliktowych i problematycznych, odpowiedzialnością, sumiennością i dyskrecją.

Do zgłoszenia kandydatury na stanowisko Dyrektora Wydziału Audytu i Kontroli należy złożyć do Urzędu Miasta list motywacyjny, życiorys, kwestionariusz osobowy, oświadczenie o nieposzlakowanej opinii i niekaralności oraz posiadanej pełni praw publicznych, potwierdzenie obywatelstwa polskiego, kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy. W przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopie dokumentu potwierdzającego co jest niezbędne do skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne można złożyć w siedzibie Urzędu Miasta, Zielony Rynek 11/13, pokój nr 7 w budynku głównym Urzędu lub przesłać drogą pocztową. Można je także przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej, z zastrzeżeniem, iż przesłane w formie elektronicznej dokumenty aplikacyjne muszą być uwierzytelnione przy użyciu mechanizmów określonych w art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.


Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
News will be here
Reklama